Idag är det alltså den 14 november - med andra ord 54 dagar kvar till jag och Majken lämnar landet för en obestämd framtid. Hur galet? Galet galet, skulle jag säga.

Visum och flyg är fixat - men mycket längre än så har vi inte kommit i planeringen och reseböckerna ligger lika ouppslaga som fysikböckerna har gjort efter studenten i våras. Därför tyckte jag det var dags att dra igång förberedelserna på riktigt - så tyckte det var en kanonidé att knappa ihop våran reseblogg som vi förhoppningsvis kommer ha möjlighet att uppdatera då och då under vår tid på vift.

... Såå, då var det gjort och inledningen av den riktiga reseplaneringen är där med genomförd! Och för er som fortfarande har 0 koll på läget, så kan jag meddela att jag och Maja Wahlquist drar till Australien för att backpacka 7e Januari. Då vet ni! 

I nästa inlägg tänkte jag pressentera min resepartner närmare än vid namn - är nämligen för trött för att fortsätta just för tillfället. 

To be continued.. 

/ Linnet

1 kommentarer

Blogg.se

10 Nov 2013 15:40

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera

Publiceras ej