Idag har vi anlänt till Townsville, mellandestinationen innan vi imorgon med färja beger oss vidare till Magnetic Island för att spendera 3 nätter där. Förhoppningsvis jobbar öns påstådda magnetiska krafter extra hårt idag och suger ner den sjuka mängden regn som just tycks befinna sig i luften. Cravar nämligen några softa dagar i solen för att slipa på brännan.


Jo juste, igår hoppade jag precis som Majsan ut från ett plan på drygt 4800 m höjd (vatav 1 min frittfall). Här nedan kan ni se videon .. givetvis representerade jag såklart mitt vanliga virriga jag och glömde de transparenta glasögonen på bussen och fick låna min medhoppares privata googles - därav är mina ögon täckta av dom RUGGIGT snabba glasögonen och hans ansikte i en tråkigt lidande min genom hela fallet.
 
 

1 kommentarer

tarminator

19 Feb 2014 07:52

herregud RYSNINGAR GENOM HELA VIDEON

Kommentera

Publiceras ej