Juste, för några dagar sen besökte vi Hyams Bech som enligt uppgift är den vitaste stranden i världen. Var utan tveka en av dom bästa platser jag varit på. Det bästa haffet den dagen hade ingenting med boys att göra (skönt va pappa!) - utan det var en påse sand jag tänkter ta med hem som minne. 

Inga bilder från denna dag tyvärr eftersom Majsans kamera för tillfället inte pallar trycket här. Men har iallafall en bild att bjuda på - tillägnar denna till m & p - känner ni för att tröstshoppa såhär i början av veckan eller helt enkelt bara känner för att ge er favoritdotter en tidig tjugoårspressent så lägger jag min röst på ett beach house här:

(landsnummret är +61 och telefonnumret till mäklarbyron hittar ni på tavlan nedanför)


Årets guidepris Australien 2014 vill jag för övrigt utdela idag. Tillägnar detta åt...

Konstpaus

...Jimmy Vesterberg, som påtvingat fått agera personlig rese-vägledare hemmifrån före och under resan. Bättre tips än alla guideböcker och Google tillsammans. Gränslöst med tack! (Såklart stort tack till alla andra som delar och delat med sig med resetips, vi uppskattar dessa till 100%)

3 kommentarer

MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt

21 Jan 2014 22:43

åh, jag vill också resa!!

Jimmy V

22 Jan 2014 14:08

Hahah! Stort tack, jag är otroligt hedrad. :)

Christina Grönberg Andersson

23 Jan 2014 00:30

Vi får kolla upp det lite bättre. Det låter intressant. Inte helt fel med ett sommarställe där! Synd bar att det är lite långt!
Stor kram! Mamma

Kommentera

Publiceras ej