Halloj bloggen, känsliga halvan av duon som skriver den här gången!

Separationsångesten har smugit sig på igen, men denna gång har det ingenting med Luleå att göra. Den här gången är separationsångesten mellan mig och Sydney... För imorgon åker vi mot Melbourne, och det är återigen med blandade känslor jag lämnar en stad för en annan. Kommer verkligen sakna den här staden som jag verkligen börjat älska under den dryga veckan vi vart här. Kommer sakna parkerna som är helt underbara att springa i, stränderna som är otroliga och allra helst alla fantastiska människor vi träffat, skrattat med och lärt känna (särskilt Josefin, we love you man!)

 Men det är såklart med storspänning vi rullar (vänstertraffiken here we come!) mot nya äventyr, och det här är som tur är garanterat inte det sista den här stan har fått se av oss.
 

Avslutar med några guldkorn från min favvostad

- L












1 kommentarer

Mainy Englén Wahlquist

18 Jan 2014 15:09

Hej på er!
Wenn jemand eine Reise tut, so kann er etwas erzählen. (När någon gör en resa så kan han berätta något.)
Även utan att ha rest vill jag berätta att jag fick mail från NewYork att tidigare "lulekillen"
Peter Mattei lagt de svårflörtade Newyorktidningarna för sina fötter. Efter konserten i Carnegie Hall för en tid sedan har de hyllat honom och anser att han har en av väldens vackraste röster.
Något för två Luletjejer att vara stolta över, särskilt den vars farfar sjungit med honom i julkantaten på Hermelinskolan!

Drive to the left and TAKE IT EASY!!

Brist på värme lär ni inte få av rapport från Melbourne att döma.
Hälsningar från Mainy - 8 i Hofors.


Svar: Okej okej! Ja stolta för de är vi:) vi tar de lugnt och kör för de mesta på vänster sida;) Ha det bra!!/ Maja
MAJA & LINNEA

Kommentera

Publiceras ej