Hejsan hopp! Idag är de onsdag mitt i veckan. De är jobb hela veckan (förutom  helgen så klart) men jag stormtrivs i tillvaron. Som belöning för mitt bra humör så har jag fått ont i halsen igen. Jag ska inte bli sjuk! Omelett med mycket vitlök och chili borde lösa de mästa. Vår nya lägenhet vi flyttat till i fredags är så bra. Jag trodde aldrig att personer som man bor med kunde påverka ens välmående så mycket. Det spelar ingen roll att de bor elva pers i vår lilla 2a/3a för de känns som att vi är en familj. Knäppt va på så här kort tid... Om jag vill ha lite egentid så är det bara att dra ner ca 9-10 på morgonen och gymma, simma eller bara chilla i jacuzzin ;) 




Jag och Linnea tar ikapp varandras dag med snack några timmar på kvällskvisten i badet.
Igår var en jobbig jobbdag, kände tröttheten i kroppen så mellan mina jobb hann jag sitta på ett mysigt cafe. Mitt humör var så där. Tänk vad en glad cappuccino bara kan vända humöret helt. Älskar dem små sakerna man inte förväntar sig av människor, som att servitören gör en glad smylis i ens kaffe, eller när någon man möter på gatan bara är fjantigt glad och ler mot en. De är man inte alltid beredd på och de kan göra så mycket. Plötsligt är de jag som gör omkring och sprider glädje!




De tre sista bilderna är från i söndags. En bra utekväll för att säga farväl till Philip som nu drar hem till Sverige. Ha en bra fortsatt vecka. Njut av de lilla och le! 
Xoxo/ Maja
Ps. Jag tjatar på Linnea att hon också ska blogga. Så håll ögonen öppna snart kanske de händer! :D

2 kommentarer

tarminator

28 May 2014 15:12

saknar er, hoppas ni har det bra!!

Svar: Åh saknad dig också!! Vi har de väldigt bra här. Hoppas allt är strålande hemma:)))
MAJA & LINNEA

tarminator

28 May 2014 15:12

saknar er, hoppas ni har det bra!!

Kommentera

Publiceras ej