Fattar ni? 30 dagar kvar, nä jag fattar inte. Sjukt nervös börjar jag bli, men taggad. Tur att kylan här i Luleå börjar bli olidligt kall så att jag bara längtar bort till varmare platser...

 

För någon vecka sedan så pratade Linnea med sin granne som nu mera är gift och bor i Australien. Hon tipsade oss om en massa bra saker. Hon berättade till exempel att det är en två veckors lång festival i Sidney som börjar dagen efter vi landat. Snacka om bra tajming!

 

Jag har läst om denna festival idag och den verkar vara grymt stor. Allt man vill se från musik teater, dans, konst, magi, fester, you name it finns. Mycket är gratis och sen kan man även boka biljetter till specifika konserter och shower. Tror det kommer bli sjuk kul och en bra start på vår resa!

Känns som att de är mycket kvar att titta, läsa igenom men saker börjar falla på plats, nu har vi i alla fall en sak mindre att oroa oss över och de är boendet, de tre första nätterna är bokade på de centrala vandrarhemmet som Linnea länkade för några inlägg sedan.
 

Nu ska jag iväg på lilla julafton med släkten. Vi hörs, pussochkramar!

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej