Godkväll kära läsare. Detta är sista gången jag bloggar som nittonåring och de känns bra. Jag är supertaggad att joina tjogoårssträcket! Bli vuxen så att säga. 

Bilderna ovan är från en härlig helg som började med Anzac day, det var en superkul fredagskväll på Clovelly hotel, live musik och män i uniform= I love!! 

Ostbrickakväll men kärlekskomendifilm med våra kära lulebor var på lördagens schema. Lyxigt jag vet!

Sedan har jag hunnit träna på gym, shit vad jag hade glömt bort hur kul de var. Linnea stackarn har varit jättesjuk, och nu verkar de som att jag är påväg in i dvalan. Min hals vill inte kännas bra (cross my fingers att de vara var en-dags ont) för imorgon är de min dag. Lite halsont får inte förstöra den! 

Har hunnit baka en vindruvsbanan paj, gud, paj är så gott och billigt!! 

Nu ska jag sova, något jag alltid gjort är att jag vill sova innan tolvslaget. Jag vill så att säga inte börja min födelsedag med att sova. Nu har jag 54 minuter på mig önska mig lycka till. Ha en superdag! 
Xoxo/ Majasnarttjogoår!


2 kommentarer

karran och berran från götlaborg

28 Apr 2014 18:24

Heej så kul att följa er blogg! Ostbrickan såg inte helt fel ut... Hoppas du blir kry tills din "får-köpa-på-systemet-dag" och att du firar den med dunder och brak! Mot Kebnekaise i sommar, kram !!

Mainy Englén Wahlquist

28 Apr 2014 19:29

Grattis också på DAGEN önskar Mainy som såg dig första gången när du var bara några timmar!

Svar: Hjärtligt tack!! :)
MAJA & LINNEA

Kommentera

Publiceras ej