Halloj! Gissa vem som är här igen, jo jag Maja Wallequist! I helgen hade jag kameran med mig i väskan och de ångras inte! En hektiskt helg med ölspel, träning, sol, parkhäng, utgång, lite sömn för att sedan på söndagen spendera första halvan i fina Bondi med sol, smothi, cafee, härligpromenad för att sedan snabbt åka hem byta om till glitterdress för att ta färjan över till Manly. Där såg vi eurovision på caffet Fina - Swedish Kitchen med svensktgodis och en kaffekarlsson. 
 
Det satt fint. Nu är det jobbvecka och jag har börjat vara nanny för en familj mån-fre. Dem bor superfint i ett fint område. Väldigt kul att jobba med barn måste jag säga! Nu får bilderna tala för sig. Hoppas alla mår bra. Puss och kram. 
 
 
 
Parkhäng med kära Lulebor, Hyde park. Jättefin på kvällen. Brukar mest gå igenom den på dagarna. Sedan drog vi vidare till Mikaelas och hennes bror Martins hostel för att sedan åka ner till darling habour för utgång. Jättekul kväll.
 
 
Efter 4 timmars sömn var de bara upp och hoppa, solen sken och Bondi stod på schemat. 
 
 
 
 
 
Super fin promenad mellan Bondi beach och Bronte beach! Carpe diem.
 
 
 
Färjan över till Manly bjöd på fin kvällsol. Där ser ni min snygga sambo också!!
Finns de bättre avslutning på en toppenhelg? Godis och kaffekarlsson, mysigt umgänge och Eurovision! Nej, kul att Sanna och Sverige kom 3:a! 
 
XOXO/ Majken
 

1 kommentarer

Kia

21 May 2014 09:20

fin blogg!! undra bara vart linnet som ( tjejen med blont hår och vita linnet ) kommer ifrån? :)

Svar: Tack så mycket! De är faktist inte mitt linne, lånade de av en kompis, de är nog från h&m eller Gina!
MAJA & LINNEA

Kommentera

Publiceras ej