Eftersom jag uppenbarligen är den segare i duon så hinner oftast majsan före mig när det gäller att haffa blogginläggen om våra bästa äventyr (kan också vara eftersom jag oavsiktligt dödat min dator med en elchock och tappat bort laddar&överförningskabeln till min digitalkamera).

Men det ska inte hindra mig, lyssnar på klagomålen som rullat in på facebookwallen och tar mig i kragen och slänger iväg ett inlägg (trots ämnesbrist).

Idag är det helgdag i Aussieland - Anzac day närmare bestämt. 

Frågade en av mina arbetskompisar vad detta innebär och hans svar löd:

"Vet inte, men man dricker iallafall"

..Och eftersom man inte är en sådan som backar (trots vidrig förkylning) så sitter jag nu här med vitlöksklyftor i näsborrarna och preppar för utgång med att knapra alvedon.

 Får fan hoppas att det blir värt det.




/ er favvofighter L




Kommentera

Publiceras ej