Fy skämmes för dåligt visad tacksamhet på bloggen.

...För den stora turen hade ju jag faktiskt att få bli medbjuden på balett i Operahuset av min favoritsambo i 20 årspressent. Var ett ytterst trevligt spektakel.. Facinerade vad människor kan åstadkomma med sina kroppar, när man själv är nöjd över att kunna vifta lite på öronen (klämmer diskret in lite skryt på ett hörn). 

I övrigt så har fighterspiriten fått hålla i sig sen senaste inlägget. En extrem sjukhelg med en söndag spenderad totalt nedgrottad sängen följdes av introduktions-måndag på nya jobbet. En dag som jag dock allra helst hade spenderat i samma anda som föregående. Men eftersom man inte är den som är den som bangar dag 1 på ett nytt jobb var det bara att bita sönder läppen och bege sig ut i dagsljuset.. Kvalitén på dagen höjdes dock en gnutta när jag fritt fick vandra runt i butiken för att plocka ut min alldeles egna arbetsuniform. Hallelujah!!


Inbjudan kom på finaste möjliga sätt.







Trots major förkylning blev Anzac day lyckad. Riktigt lyckad.


... Följdes dock upp av en brutalt trött dag där håret råkade få sig en morgondusch av deospray istället för det tillänkta torrshampoot. Förvirringen på topp.


Ny vecka, nytt jobb - Nu mer finner ni mig på G-Stars butik i World Square.

/ L

Kommentera

Publiceras ej