Hittade några fina dikter på nätet som passar bra att publicera idag. Idag är de nämligen morsdag här i Australien. Så vi vill ägna detta inlägg till våra kära mammor. Vi älskar er!!!! 

Mamma, min allra underbaraste vän
när får jag se dig igen

Vi bor så långt ifrån varann
att ses var dag vi inte kan

En tanke om dan jag alltid skänker
det är på dig mamma jag ofta tänker

För du känner mig så väl du vet
det är knappast någon hemlighet

Ett band så starkt mellan oss är
mamma, jag önskar du vore här

Och denna. 

Mamma du är min bästa vän
Du är den som får mig att le igen

När något ledsamt har hänt
Du på mitt humör har vänt

Du ställer upp och finns alltid för mig
Det är inte så konstigt att jag älskar dig!

<3 / Linnea och Maja.

2 kommentarer

Mainy Englén Wahlquist

11 May 2014 12:59

Så fint!
Hälsningar från Mainy

Christina Grönberg Andersson

12 May 2014 17:29

Vad gulligt skrivet. Jag blev så rörd så att tårarna rann. Jag älskar dig också!
Massor av pussar från mamma Christina

Kommentera

Publiceras ej